czwartek, 20 grudnia 2012

WO SIND WIR... ciąg dalszy

Okres  "świąteczno-końcoworoczny" nie sprzyja pracy przy modelach bo innych zajęć masa ale coś tam się dzieje. Udało mi się położyć podkład na pojazdy i zacząłem pracę nad podstawką. Nic wielkiego nie będzie - ot taka prosta kompozycja.
Zrobiłem drzewo z większych i mniejszych korzeni plus masa Milliput. Wykonałem ogrodzenie z balsy, beczkę z puszki po napoju i drut kolczasty z miedzianych drucików. Imitacja gruntu to mieszanina kleju do glazury, piasku z nad morza, małych kamyczków i drobnych korzonków.
Obecnie wygląda to tak

The Christmas is comming and there is no enought time for modelling but I have managed to do something with dio. I was able to put a primer on vehicles and started to work on the stand. Nothing fancy - just simple composition.

I have made a tree with larger and smaller roots and some Milliput, a balsa wood fence, a barrel of beverage can and barbed wire of copper . Imitation of land is a mixture of tile adhesive, sand , small pebbles and roots.

Currently it looks like this :



Taki mam pomysł na ustawienie pozostałych elementów dioramy

That's the idea for a diorama setting :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz